Zo trainen MMA-vechters om fit te blijven

Fitness

Omdat we allemaal wel Conor McGregor willen zijn.

Train vier weken lang met deze workoutsessies. Zie onderaan alle oefeningen die bij de sessies horen.

Sessie 1 Knockout kracht
Volg deze intensieve interval sessies, samengesteld door trainer Andreas Michael voor de complete MMA aanpak. Doe iedere sectie 1 minuut met 20 seconden ertussen. Doe 5 circuits.

Sessie 2 Slopende Cardio
Bereid je na een dagje rust voor om een sloot calorieën te verbranden en bereik absolute fitheid met een cardioschema dat wisselt tussen je boven- en onderlichaam. Ook hier is het 60sec werken en 20sec rust. En doe 5 circuits in totaal!

Sessie 3 Ultiem atletisch vermogen
Na weer een rustdag is Michaels laatste sessie eentje die vaardigheid en explosiviteit combineert zodat je scherp blijft, zelfs als de man met de hamer langskomt. Rust zoveel als nodig is om de oefeningen perfect uit te voeren. Doe 4 circuits.

Gaan jouw tenen hier ook van krommen?
Aanstaand covermodel Ramses Jedeloo, CEO van The Bootcamp Club, vertelt je hoe je met hard werken anabolen-achtige resultaten behaalt. 
Topsport combineren met een drukke baan? Deze fitte kok vertelt je hoe.
Over winnen, verliezen en zijn liefde voor de sport
Na z’n deelname aan Expeditie Robinson is JayJay Boske slechter in vorm dan ooit. Hij verloor 14 kilo spier en kreeg er voornamelijk vet voor terug, waardoor hij slecht in z’n vel zit. Zijn doel: fit worden. Fitter dan ooit. Z’n fitjourney volg je op z’n YouTube-kanaal Day1, maar ook op menshealth.nl. Let’s go!
Doorbreek deze probleemfactoren en ga weer volle kracht vooruit.