Zo trainen MMA-vechters om fit te blijven

Fitness

Omdat we allemaal wel Conor McGregor willen zijn.

Train vier weken lang met deze workoutsessies. Zie onderaan alle oefeningen die bij de sessies horen.

Sessie 1 Knockout kracht
Volg deze intensieve interval sessies, samengesteld door trainer Andreas Michael voor de complete MMA aanpak. Doe iedere sectie 1 minuut met 20 seconden ertussen. Doe 5 circuits.

Sessie 2 Slopende Cardio
Bereid je na een dagje rust voor om een sloot calorieën te verbranden en bereik absolute fitheid met een cardioschema dat wisselt tussen je boven- en onderlichaam. Ook hier is het 60sec werken en 20sec rust. En doe 5 circuits in totaal!

Sessie 3 Ultiem atletisch vermogen
Na weer een rustdag is Michaels laatste sessie eentje die vaardigheid en explosiviteit combineert zodat je scherp blijft, zelfs als de man met de hamer langskomt. Rust zoveel als nodig is om de oefeningen perfect uit te voeren. Doe 4 circuits.

De upgrade voor een klassieke oefening. 
"Het is zinloos om alleen groot en sterk te zijn."
SPONSORED - Benieuwd of je eigenlijk niet te veel uren doorbrengt op je zitvlak? Zo kom je er precies achter hoe het ervoor staat met je gezondheid. 
Als je leven je lief is, zoek je per direct een andere manier om de pijn te verzachten. 
Met deze training gaat het je lukken om eindelijk die zwemband te lozen.
Waarschuwing: dit is een routine voor gevorderden. En schaf maar vast nieuwe kleding aan, want je scheurt binnen de kortste keren uit je shirts en jeans.