Zo trainen MMA-vechters om fit te blijven

Fitness

Omdat we allemaal wel Conor McGregor willen zijn.

Train vier weken lang met deze workoutsessies. Zie onderaan alle oefeningen die bij de sessies horen.

Sessie 1 Knockout kracht
Volg deze intensieve interval sessies, samengesteld door trainer Andreas Michael voor de complete MMA aanpak. Doe iedere sectie 1 minuut met 20 seconden ertussen. Doe 5 circuits.

Sessie 2 Slopende Cardio
Bereid je na een dagje rust voor om een sloot calorieën te verbranden en bereik absolute fitheid met een cardioschema dat wisselt tussen je boven- en onderlichaam. Ook hier is het 60sec werken en 20sec rust. En doe 5 circuits in totaal!

Sessie 3 Ultiem atletisch vermogen
Na weer een rustdag is Michaels laatste sessie eentje die vaardigheid en explosiviteit combineert zodat je scherp blijft, zelfs als de man met de hamer langskomt. Rust zoveel als nodig is om de oefeningen perfect uit te voeren. Doe 4 circuits.

Veel gewicht, veel reps. No pain, no gain. Zo traint Dwayne 'The Rock' Johnson z'n benen. 
Bobby Maximus vertelt waarom de juiste muziek zo belangrijk is tijdens je training.
Kleine stappen, groots resultaat. 
Hardloopcoach Klaas Boomsma geeft tekst en uitleg. 
De bedenker van de Insanity-workout deelt twee oefeningen die je leven gaan veranderen.