Onze beste eiwitrijke magnetronmaaltijden

Voeding

Geef je spieren een oppepper en bespaar tijd met deze recepten.

Je eet om te sporten en je sport om te kunnen eten, toch? Doe niet alsof het niet zo is. Hoewel je naarmate je meer traint, ook meer trek krijgt, heb je soms niet genoeg tijd om een volledige maaltijd te bereiden. En daar hebben we wat op bedacht: voedzame maaltijden uit de magnetron – ja, kan echt. Met deze eiwitrijke recepten staat jouw eiwit-fix zo op tafel én stel je je smaakpapillen uiterst tevreden. Klik op de titels voor de volledige recepten. Voor ieder wat wils!

Spieropbouwende kipsaté 
Waarom verspil je je lunch aan een slap broodje kaas? Maak deze pittige kipsaté. Razendsnel klaar om je herstelproces te starten. 

Snelle, eiwitrijke pannenkoeken
Deze maak je gewoon op kantoor voor een ontbijt dat je weer aansterkt na een uur reistijd. Door het hoge eiwitgehalte heb je tot de lunch geen trek meer. 

Kruidige curry
Maak deze curry met kip en kikkerwten met zo min mogelijk middelen. Het geeft je vetverbranding een boost en zorgt voor spieropbouw. 
Gevulde Paprika
Is je date te vroeg? Geen zorgen, dit smaakvolle gerecht kan je ook maken wanneer je droomvrouw komt eten. Scoor je punten mee!
Pindakaas-eiwit Muffin
Een eiwitrijk ontbijt voor aan de keukentafel of onderweg. 

Pasta Carbonara
Geen tijd, wel een koningsmaal na je gymsessie? Voor snel spierenvoer draai je onderstaande pasta in een handomdraai in elkaar.

Blijkbaar deden de originele oermannen het net even en beetje… anders.
Of je om 03.00 uur 's nachts je wekker wilt zetten is een ander verhaal. 
Havermout keeps you going strong.