Wil jij het best geteste scheerapparaat van 2017 winnen? Dat kàn

Stijl

We geven er twee weg, om precies te zijn. 

Afgelopen maand lieten we je al weten dat Philips twee predicaten van de Consumentenbond heeft ontvangen voor de ‘beste koop’ en het ‘best geteste scheerapparaat’. De Shaver series 9000 of Shaver series 7000 vielen echter niet alleen bij de Consumentenbond, maar ook bij de Men's Health-redactieleden goed in de smaak. Sindsdien lopen de mannen hier met een zachtere huid dan ooit tevoren - en dat fijne gevoel willen we jou ook gunnen. 

GIF-Philips-Series-9000_medium
pixel_

Daarom willen we beide apparaten weggeven middels een Philips-winactie. Het enige wat je hoeft te doen om kans te maken, is hier een motivatie en jouw gegevens in te vullen. Mocht jij vervolgens tot één van de gelukkigen behoren, dan krijg je vanzelf bericht van ons. Hoe snor is dat?

Je zou zelf bijna vergeten dat je ze hebt!
Tijd is schaars in deze barre jaren, en gevolg daarvan is dat je spiegel niet genoeg van jóuw tijd krijgt. Terwijl je meer winst, in keiharde centen, uit je uiterlijk kan halen.Een onderzoekje van Men’s Health bewees dat de meeste mannen van in de 30 gemiddeld nog geen 20 minuten aan hun uiterlijke presentatie besteden, inclusief scheerbeurt. Dat gaat ten koste van je presence én success. Persoonlijke verzorging heeft een directe positieve invloed op je maatschappelijke status (privé én zakelijk). Met andere woorden: alles wat je in de badkamer laat liggen, verlies je ook op de ladder. Onderzoek van de universiteit van Texas toonde zelfs aan dat de meest aantrekkelijke, goed verzorgde mannen tot maar liefst 17% méér verdienen dan hun minder gesoigneerde soortgenoten. Op een mannenleven zou dat gemiddeld zo’n 180.000 euro schelen. Een beetje investeren in personal care-producten én extra tijd voor de spiegel levert je sowieso altijd netto winst op. Bekijk de gallery voor het stappenplan om meer winst uit je uiterlijk te halen.
En waarom het eigenlijk niet uitmaakt.
Tot onze grote verbazing zijn het er nogal wat.