13 redenen om stage te lopen bij Men’s Health & Esquire

Lifestyle

Kom jij deze zomer ons marketingteam versterken? 

Ben jij een tijdschriftliefhebber, een social media-“expert”, gezegend met een vlotte pen, stijl- en sportminded en zoek jij een stage? Dat komt goed uit, want wij zijn op zoek naar een stagiair(e). En om jou over de streep te trekken, volgen hieronder maar liefst 13 redenen om bij ons stage te lopen.

1. Geen koffie halen, maar een actieve bijdrage leveren. 

Het koffiezetapparaat en de kopieermachine zijn twee apparaten die je als stagiaire dagelijks te zien krijgt, maar zeker niet waar je het grootste gedeelte van de dag spendeert. De machine waar je het meest achter zit is namelijk de computer. Want het is de bedoeling dat jij als stagiair echt een bijdrage levert aan het succes van beide merken.

2. Het leukste team van Nederland

Jij wordt een versterking van ons driekoppige marketingteam, maar dat niet alleen - je werkt ook nauw samen met de redacties van beide merken en zal geregeld elke ochtend een koffiegesprek voeren met mensen van diverse afdelingen.

3. Een A-locatie in Amsterdam 

In hartje Amsterdam aan het Koningsplein voel jij je de koning te rijk. In het centrum kun je tijdens de lunchpauze een hapje scoren bij de diverse eettentjes op de hoek, of de winkelstraat afstruinen. Kan allemaal, gezien de gunstige locatie. 

4. Veel titels, veel collega's. 

Onder Hearst (onze uitgever) vallen ook titels als Cosmopolitan, Elle, Elle Eten, Elle Decoration, , FiscAlert, Harper’s Bazaar, Quote en Women's Health! En tegenwoordig ook Vogue, National Geographic en Glamour en nog veel meer mooie merken. Naast af en toe even stiekem ‘netwerken’ op je social media kun je dus ook een lekker netwerk opbouwen voor je toekomst. Hearstikke leuk!

5. Facebooken en Instagrammen tijdens werktijd

Je kan én mag onder werktijd op social media! Wie wil dat nou niet? Want met jouw expertise kun je creatief bijdragen aan het realiseren van de groei van de social kanalen van Esquire en Men’s Health.

6. Dakterras, need we say more? 

Ken je de zomerhit van afgelopen zomer nog? Dakterras! Want wij hebben, je raadt het al, een DAKTERRAS. Zodra in het voorjaar het zonnetje weer begint te schijnen is het dakterras geopend om na werktijd te borrelen of om gewoon te genieten van het uitzicht over de stad.

7. Verse inkt

Je krijgt als eerste de nieuwste edities van Esquire en Men’s Health in handen. Als tijdschriftliefhebber is deze maandelijkse primeur natuurlijk het mooiste wat er is, op stagelopen bij Esquire & Men’s Health na dan. 

8. €€€!

Je krijgt een stagevergoeding! Je bent niet alleen afhankelijk van je ouders’ zakgeld, je bijbaantje en je lening. Een plek in de Quote500, here I come!

9. Hydratatie in overvloed

De koffie hier wordt ook wel het zwarte goud van Amsterdam genoemd, want wat zijn die bakkies pleur lekker zeg! Daarnaast is de koelkast ook altijd gevuld met ijskoude Spa rood en Coca Cola (zero). Hmm.

10. Teamgevoel

Je krijgt genoeg verantwoordelijkheid, maar je wordt niet aan je lot overgelaten. Net als ieder ander team werken we nauw samen, want samen sta je sterker.

11. Eventondersteuning

Naast marketingwerkzaamheden kun je ook een bijdrage leveren aan het organiseren van enkele, leuke evenementen. Leer je naast je vakgebied ook nog even bepaalde kneepjes van eventondersteuning. Staat dat even lekker op je CV.

12.Geen dag is hetzelfde

Naast enkele al genoemde werkzaamheden is er een breed takenpakket aan werkzaamheden. Als stagiair(e) ga je de Brand Manager en Brand Executive van Esquire en Men’s Health ondersteunen bij het uitgeven van de bladen, de uitvoering van de online strategie, het in de markt zetten van online concepten, abonnee-acties bedenken, coördineren en uitvoeren, partijen benaderen voor marketingsamenwerkingen, sponsoraanvragen beoordelen en afhandelen, meedenken over de branding van de websites en social kanalen van Esquire en Men’s Health, e-mailingen bedenken en versturen, het coördineren van marketingpagina’s en briefen van de vormgeving, het schrijven van marketing gerelateerde artikelen voor Menshealth.nl en nog veel, veel meer.

13. Work and play

Het is niet alleen zwoegen en zweten, er is ook genoeg tijd voor vermaak. Met je gezellige collega’s een borreltje? Kom er maar in!

Zijn deze 13 redenen voor jou voldoende? 

Wij zoeken iemand met;

  • een aansluitende opleiding in communicatie/marketing/digitale media;
  • een proactieve houding en initiatiefrijk;
  • planning- en organisatietalent;
  • vlotte pen, uitstekende beheersing van Nederlandse taal in woord en geschrift;
  • doorzettingsvermogen;
  • een bruisende persoonlijkheid;
  • een flexibele en geen 9 – 5 mentaliteit;
  • bovenmatige interesse in tijdschriften, video en social media;
  • kennis van Photoshop en/of InDesign;
  • tijd: minimaal 3 maanden, vijf dagen per week.

Ben jij of ken jij een duizendpoot die van aanpakken weet  waar Men’s Health en Esquire naar op zoek zijn? Waar wacht je nog op? Stuur jouw CV + motivatiebrief naar yamila.hoekstra@hearst.nl. Een proefopdracht kan deel uitmaken van de sollicitatieprocedure. 

Padel lijkt op tennis, maar dan anders. Kom er achter of dit iets is voor jou.
Wees gerust: het wordt voorlopig alleen maar beter, toch?
Het enige dat je hoeft te doen is je zeven vrienden op te trommelen, een skihelm op te zetten en tussen december en april paraat te staan.
Van ijshockey tot voetbal, en van basketball tot boksen; bij het verschijnen van een film over Eddie the Eagle presenteren wij het ultieme sportfilmoverzicht.
Waarom je die twee welverdiende vrije dagen eigenlijk elke week hebt? Wij hebben het antwoord.