Zien: 22 metabolische oefeningen waarmee je je lichaam droog traint

Fitness

Deze oefeningen verbranden vet en maximaliseren tegelijkertijd spiergroei. Veel plezier.

We komen meteen ter zake: deze 22 oefeningen zorgen voor een extreem drooggetraind lichaam. Dat is alles wat je moet weten. Veel succes.

De oefeningen die je in de video ziet:

1. Triple squat jump
2. Rotational spider jump
3. Seesaw elevated lunge
4. Lateral lunge to lateral slide
5. Miniband skater jump
6. Dumbbell pause front squat met Miniband (4 sec vasthouden onderin)
7. Shoulders-elevated single-leg hip thrusts met miniband
8. Plyo single-leg hip thrust
9. Plyo Bulgarian split squat
10. Overhead Bulgarian split squat
11. Eccentric Bulgarian hip hinge (4 tot 5 seconden dalen)
12. Mega blast-off push-up
13. Fast bear crawl, langzaam terug
14. Extreme dumbbell push-up walkout: walkout tot T-push-up to push-up row to push-up
15. Fat-grip triple crush complex
16. Miniband seal jack
17. Band pull-apart jack
18. Band-resisted push-up
19. Batwing row
20. Dumbbell overhead swing to push press
21. Airborne mountain climber
22. Lateral tuck jump burpee

 

Ons advies om deze oefeningen te gebruiken:

Doe ze als volledig snoeihard circuit voor kracht en cardio.

Kies een oefening en doe 2 tot 4 sets van zoveel mogelijk kwaliteitsherhalingen als je kunt in 1 tot 2 werkperiodes.

Voeg een of meer oefeningen voor je onderlichaam toe aan je volgende legday.

Voeg een of meer oefeningen voor je bovenlichaam toe aan je volgende arm-work-out.

Kies een oefening, zet de klok op 5 tot 10 minuten en werk zo hard als je kunt – rust wanneer nodig – om je volgende work-out met verve af te maken.

De opties zijn eindeloos, dus zorg gewoon dat je een paar van deze oefeningen probeert om je training meer pit te geven en plateaus op te heffen. Alles wat je nodig hebt is je lichaamsgewicht, een paar weerstandsbanden en een paar dumbbells. En je kunt ze ook gewoon thuis, in een hotelkamer, buiten of in de sportschool doen – voor ieder wat wils.

 

 

Dit is waarom je deze tool aan je fitnessregime moet toevoegen.
Niet liegen: ook jij maakt je hier schuldig aan