Verbrand 1.000 calorieën met deze training

Fitness

Binnen een uur poets je al je misstappen van het goede leven weg. 

Trainer Robert Dos Remedios, kracht en conditietrainer uit Santa Clarita, heeft deze workout samengesteld voor snel afvallen en droge spiermassa opbouwen. De focus ligt daarnaast op uithoudingsvermogen en kracht. 

Hoe werkt het
Doe de oefeningen als een circuit waarbij je iedere oefening 30 seconden uitvoert en ertussen steeds 15 seconden rust. Nadat je alle 5 de oefeningen hebt gedaan begin je opnieuw. Doe 4 circuits in totaal en pak iedere ronde 15 seconden extra rust. Om deze workout in z'n geheel uit te voeren ben je maximaal 55 minuten kwijt.

Wat heb je nodig?
Een dummbell, kettlebell, bankje en een in hoogte verstelbare stang.

Bewezen resultaat
1000+ verbrande calorieën, uitgevoerd door een fitte man van 180m en 80kg. Inclusief een geschatte naverbranding van 24 uur.

Voor je eerstvolgende setje squats geef je eerst je zenuwstelsel een optater.
Eindig ijzersterk voor een slank gestel.
Een bootcamp-trainer legt uit wat je aan je trainingsschema moet toevoegen.
“Hardlopen is pijn lijden, blijkbaar is dat wat me goed doet.”
Omdat een zomerlichaam niet compleet is zonder felbegeerde V-vorm.
Gooi er halverwege je workout een paar lelijke woorden uit om je spieren op scherp te zetten.