Verbrand 1.000 calorieën met deze training

Fitness

Binnen een uur poets je al je misstappen van het goede leven weg. 

Trainer Robert Dos Remedios, kracht en conditietrainer uit Santa Clarita, heeft deze workout samengesteld voor snel afvallen en droge spiermassa opbouwen. De focus ligt daarnaast op uithoudingsvermogen en kracht. 

Hoe werkt het
Doe de oefeningen als een circuit waarbij je iedere oefening 30 seconden uitvoert en ertussen steeds 15 seconden rust. Nadat je alle 5 de oefeningen hebt gedaan begin je opnieuw. Doe 4 circuits in totaal en pak iedere ronde 15 seconden extra rust. Om deze workout in z'n geheel uit te voeren ben je maximaal 55 minuten kwijt.

Wat heb je nodig?
Een dummbell, kettlebell, bankje en een in hoogte verstelbare stang.

Bewezen resultaat
1000+ verbrande calorieën, uitgevoerd door een fitte man van 180m en 80kg. Inclusief een geschatte naverbranding van 24 uur.

Geef je lichaam een complete metamorfose met deze oefeningen.
Je voelt je de koning van het fitnessheelal - en terecht - maar wat nu?
Onderzoekers ontdekten waarom je je week moet beginnen met bankdrukken. 
Rennen en fietsen zijn prima bijgerechten, maar hieronder lees je waarom ze nooit je hoofdgerecht moeten worden.
De 42-jarige Ramses Jedeloo siert binnenkort onze cover. Als CEO van The Bootcamp Club was hij al goed op weg, maar toch realiseerde hij zich dat hij nog flink even een tandje moest bijzetten. Zo ging het ‘m af.