Fitnesstips van 'Sexiest Man'

Fitness

Bradley Cooper, bekend van de Hangover-films en The A-team is door People Magazine uitgeroepen tot 'Sexiest Man Alive'. Zijn geheim? Een cross-training waarbij je tegelijkertijd aandacht besteed aan cardio, krachttraining en core oefeningen.

Sexiest Man Alive: Bradley Cooper

De workout
Ramona Braganza, van Gold’s Gym Fitness Institute, gebruikte voor het in vorm brengen van Bradley een circuit dat ze '321' noemt. Deze training bestaat uit 3 cardio circuits, 2 krachttraining circuits, en 1 core-circuit. Elk circuit duurt 10 minuten en je bent dus binnen het uur klaar.

Je begint met cardio en daarop volgt een krachttraining circuit van drie oefeningen die meerdere spieren tegelijk trainen (bijvoorbeeld: squats, bench press en pull-ups).

Vervolgens doe je een 10 minuten intervaltraining met hoge intensiteit (bijvoorbeeld 30 sec. sprinten en een minuut joggen tot aan 10 min.). Daarop volgen weer drie spiergroepoefeningen (bijvoorbeeld dumbbell step ups, dips en romanian dead lifts).

Dan nog een laatste cardio circuit gevolgd door 10 minuten core oefeningen, zoals de V-ups en planks.

Je wilt van je kippenpoten af? Dan wordt het tijd voor deze aanpak!
Deze 3 oefeningen zijn net wat uitdagender dan de standaard buikspieroefening.
Men's Health-trainer Chief Brabon legt zijn tactiek uit en geeft je een schema.
Vet verbranden hoeft heus niet veel tijd te kosten.
Strength and Conditioning Specialist, Tony Gentilcore, vertelt je waarom. 
In rap tempo weer soepeltjes de loopband, het asfalt of het krachthonk betreden doe je zo.