Explosieve kracht en spiermassa dankzij deze training

Fitness

Explosieve kracht en stabiliteit opbouwen, atletische kracht stimuleren en je trainingspatroon doorbreken. Allemaal in één workout.

Voer de oefeningen uit in de volgorde zoals hieronder beschreven, met hetzelfde gewicht bij alle sets. Rust 1 minuut tussen de sets en 2 minuten tussen de oefeningen.
Trainer: Todd Durkin, eigenaar van Fitness Quest 10, San DiegoGemaakt voor: doorbreken van trainings plateau’s, stimuleren van atletische kracht en het opbouwen van explosieve kracht en stabiliteit.
Materiaal: dumbbells, kabelstation, kettlebell (optioneel)
Focus: complete lichaam
Duur: 33 minuten
Verbrande calorieën*: 455
*gemeten aan de hand van een fitte man van 1,80m en 80kg door een Polar FT7.

Gaan jouw tenen hier ook van krommen?
Aanstaand covermodel Ramses Jedeloo, CEO van The Bootcamp Club, vertelt je hoe je met hard werken anabolen-achtige resultaten behaalt. 
Topsport combineren met een drukke baan? Deze fitte kok vertelt je hoe.
Over winnen, verliezen en zijn liefde voor de sport
Na z’n deelname aan Expeditie Robinson is JayJay Boske slechter in vorm dan ooit. Hij verloor 14 kilo spier en kreeg er voornamelijk vet voor terug, waardoor hij slecht in z’n vel zit. Zijn doel: fit worden. Fitter dan ooit. Z’n fitjourney volg je op z’n YouTube-kanaal Day1, maar ook op menshealth.nl. Let’s go!
Doorbreek deze probleemfactoren en ga weer volle kracht vooruit.