Explosieve kracht en spiermassa dankzij deze training

Fitness

Explosieve kracht en stabiliteit opbouwen, atletische kracht stimuleren en je trainingspatroon doorbreken. Allemaal in één workout.

Voer de oefeningen uit in de volgorde zoals hieronder beschreven, met hetzelfde gewicht bij alle sets. Rust 1 minuut tussen de sets en 2 minuten tussen de oefeningen.
Trainer: Todd Durkin, eigenaar van Fitness Quest 10, San DiegoGemaakt voor: doorbreken van trainings plateau’s, stimuleren van atletische kracht en het opbouwen van explosieve kracht en stabiliteit.
Materiaal: dumbbells, kabelstation, kettlebell (optioneel)
Focus: complete lichaam
Duur: 33 minuten
Verbrande calorieën*: 455
*gemeten aan de hand van een fitte man van 1,80m en 80kg door een Polar FT7.

Deze training geeft je de pecs die je altijd had willen hebben.
Wetenschappelijke tips voor de allerbeste en snelste gains. Makkelijk te volgen, grootse resultaten. Tijd om te bulken.
Is creatine goed voor je? En waar moet je nou wel en niet op letten?
De eerste stap naar het lichaam van een covermodel is je vetrollen verpletteren. Met deze 20 tips verdwijnen ze voorgoed.
Ergste dag van de week? Na het lezen van dit artikel niet meer.
Hardloopcoach Klaas Boomsma helpt je de knoop doorhakken.