Explosieve kracht en spiermassa dankzij deze training

Fitness

Explosieve kracht en stabiliteit opbouwen, atletische kracht stimuleren en je trainingspatroon doorbreken. Allemaal in één workout.

Voer de oefeningen uit in de volgorde zoals hieronder beschreven, met hetzelfde gewicht bij alle sets. Rust 1 minuut tussen de sets en 2 minuten tussen de oefeningen.
Trainer: Todd Durkin, eigenaar van Fitness Quest 10, San DiegoGemaakt voor: doorbreken van trainings plateau’s, stimuleren van atletische kracht en het opbouwen van explosieve kracht en stabiliteit.
Materiaal: dumbbells, kabelstation, kettlebell (optioneel)
Focus: complete lichaam
Duur: 33 minuten
Verbrande calorieën*: 455
*gemeten aan de hand van een fitte man van 1,80m en 80kg door een Polar FT7.

Onderzoekers ontdekten waarom je je week moet beginnen met bankdrukken. 
Een vloer is alles wat je nodig hebt. 
Je hebt heus geen gewichten of een sportschoolabonnement nodig om je broekspijpen te vullen.
En waarom je deze oefening in je workout moet integreren.
Je hebt je namelijk vast wel eens afgevraagd waarom je iedere keer weer zo’n spetterende show weggeeft tussen de lakens. Het heeft niets dus echt niets met je woest aantrekkelijke uiterlijk te maken en ook niet met je satijnen Playboy-dekbed.