Explosieve kracht en spiermassa dankzij deze training

Fitness

Explosieve kracht en stabiliteit opbouwen, atletische kracht stimuleren en je trainingspatroon doorbreken. Allemaal in één workout.

Voer de oefeningen uit in de volgorde zoals hieronder beschreven, met hetzelfde gewicht bij alle sets. Rust 1 minuut tussen de sets en 2 minuten tussen de oefeningen.
Trainer: Todd Durkin, eigenaar van Fitness Quest 10, San DiegoGemaakt voor: doorbreken van trainings plateau’s, stimuleren van atletische kracht en het opbouwen van explosieve kracht en stabiliteit.
Materiaal: dumbbells, kabelstation, kettlebell (optioneel)
Focus: complete lichaam
Duur: 33 minuten
Verbrande calorieën*: 455
*gemeten aan de hand van een fitte man van 1,80m en 80kg door een Polar FT7.

Rennen en fietsen zijn prima bijgerechten, maar hieronder lees je waarom ze nooit je hoofdgerecht moeten worden.
De 42-jarige Ramses Jedeloo siert binnenkort onze cover. Als CEO van The Bootcamp Club was hij al goed op weg, maar toch realiseerde hij zich dat hij nog flink even een tandje moest bijzetten. Zo ging het ‘m af.
Download deze gratis hulpjes voor extra resultaat en goed inzicht in je voortgang.
Hardloopcoach Klaas Boomsma geeft toe dat het niet altijd gemakkelijk is om te trainen voor een marathon - zeker niet wanneer je de nodige verplichtingen hebt.