De tien grootste ergernissen in de gym

Fitness

Vorige week gaf ons zusje Women’s Health jullie een sneak peak in het brein van het andere geslacht. Nu zijn wij aan de beurt om het een en ander op te biechten. Dit zijn 10 ergernissen die jij zeker herkent als jij geregeld in de gewichten hangt.

1. De te strakke stretchbroek.
Elke gym heeft er een. Een té lekkere chick die zichzelf in een té strakke broek heeft gehesen. Weer de tel kwijt...

stretcjbroek

 

2. De starende huisvrouw
Niet iedereen is net zo fanatiek als jij, helaas. Zeker niet die ietwat corpulente huisvrouw die óf voor zich uit zit te staren op het apparaat waar jij moet zijn, óf sets maakt van ongeveer 50 herhalingen.

huisvrouwen

 

3. Bicep curls in het squatrek
Daar. Is. ‘Ie. Niet. Voor.

bicepcurls

Oké, voor deze ene keer.

Dit zijn de vijf meest irritante personen in de gym >> 

4. De muziek
Altijd SlamFM is misschien ietwat teveel van het goede. Zeker als de muziek zo hard staat dat jij je eigen guilty pleasures (we weten dat je stiekem Metallica luistert) nauwelijks nog kunt horen.

muziekbrad

 

5. Vrouwen die weigeren te liften, omdat ze bang zijn ‘gespierd’ te worden
Kunnen we dit voor eens en voor altijd de wereld uit helpen? Nee, je wordt niet opeens een beest wanneer je een keer wat ijzer ter hand neemt.

vrouwenliften

6. De maandag
Want dan bedenkt half Nederland zich opeens dat alle alcohol en döner kebab die ze in hun mik hebben gegooid er weer af getraind moeten worden, om vervolgens de rest van de week weer te vergeten waar de gym was.

maandag

 

7. Scheten na een eiwitshake
Noord-Koreaanse kernwapens, eat your heart out.

eiwitshake

 

Deze gast wil je al helemaal niet tegenkomen in je gym >>

8. Mensen die tegen je gaan praten tijdens een set
Gewoon niet doen. Vandaag is geen jaw-day.

pratenindegym

 

9. Personen die elke training op Facebook zetten
'Naar de gym.' 'Beastmode on.' 'Ben even liften.' 'Zo trainen met me boys.' Geven wij een fuck? Nee, wij geven geen fuck.

facebook

 

10. Mannen die flexen voor de spiegel
Doe maar thuis. Wij geloven het wel.

flexen
De eerste stap naar het lichaam van een covermodel is je vetrollen verpletteren. Met deze 20 tips verdwijnen ze voorgoed.
Herstellen na een zware training doe je zo.
Neem het op tegen je sportmaatje (of je vriendin) en roei zo snel als je kan.
Dit moet je weten voor je op de crosstrainer springt.