Arie's Playground: Circuittraining

Fitness

Arie Boomsma toont maandelijks nieuwe oefeningen om je workouts verrassend te houden.

'Circuit training werkt goed als afwisseling op je normale trainingschema's. Een mooi evenwicht tussen kracht en uithoudingsvermogen. Je wordt er droger van. Ik doe ze vaak zes weken lang, en dan zorg ik dat ik elke trainingsdag andere circuits bouw, waarbij iedere spiergroep met een oefening vertegenwoordigd is. Drie rondjes, steeds. Maar het circuit in deze video gebruik ik vooral als warming-up voor een reguliere training, of juist erna als cardiotraining. Hier gaat het om speeltuinoefeningen, de extraatjes. Daarom dus geen gewicht aan de stang, en een hoog tempo waaronder je techniek natuurlijk niet moet lijden. Een rondje maar, steeds 12 tot 16 herhalingen per oefening. Veel plezier!'

 

  
                     
Ze zien er goed uit. Zijn in de aanbieding. Bovendien zegt de sexy verkoopster dat je ze goed kunt hebben. Kopen?
Verwerk deze oefeningen in je trainingsschema, en je zit geramd. Hallo meer spieren, minder blessures en een zomerklaar lichaam.
Zie hierna nog maar eens – zonder te trillen – naar huis te fietsen
Met dit eenvoudige stappenplan word je de pull-up pro die je altijd al hebt willen zijn.
Bereken je behoeftes en creëer een trainings- en voedingsschema dat bij jou past.