14 stomend hete oefeningen voor een beter sexleven

Fitness

Men’s Health’s BJ Gaddour kruipt in Cupido’s huid en laat je zien hoe het echt moet. 

Als je denkt dat ’t er vanavond van gaat komen, vertelt BJ Gaddour, fitness director bij Men’s Health, welke oefeningen je gaan helpen bij je hoogtepunt van het jaar. 

>> Dit zijn de beste standjes voor een vluggertje >

Hoe die oefeningen je prestaties tussen de lakens gaan helpen? De meesten spreken voor zich (we noemen een hip thrust), maar alle oefeningen zorgen voor een sterker lichaam in het algemeen.

>> Zo stel je je orgasme succesvol uit >

De koningen der sexoefeningen – de hip thrust, dus – traint je bilspieren, waardoor je ‘kunt doen wat je moet doen’, om het zo maar even te zeggen. Oefeningen als de couch stretch zorgen dat je lenig blijft en geen spierkrampen ondergaat op het moment suprème. Daarbij zorgt Gaddour ook voor een aantal oefeningen waardoor je haar laat zien wat je in huis hebt. Zo zorgen flexed curls en de sandbag bear hug squats dat je je partner kunt optillen. De push-up-variaties maken je bovenlichaam sterker en je uithoudingsvermogen beter wanneer jij bovenop ligt.

Deze oefeningen helpen je overigens ook om een sterker lichaam en een betere conditie te krijgen – en dat is altijd handig (je weet waarom). Veel plezier!

>> Meer weten? Sporten en sex gaan samen om deze reden >

 

High Intensity Interval Training (HIIT), is de oplossing. 
Krijg een slanker middel met onze 25-minuten-durende training. 
Henry Schut en Maxim Hartman, collega’s van Eredivisie op vrijdag, hebben elkaar uitgedaagd om op de cover van Men’s Health september te komen. Geregeld houden ze je op de hoogte van hun sportieve vorderingen. Deze week ziet Henry het niet meer zitten, en zet Maxim een nieuw middel in...
Sponsored - Een goede basis is het geheim van zijn succes; zo leg je ‘m.
Kan je geen bakkie pleur meer zien? Dit duurt maar tien minuten en is veel effectiever.